Mimo vlastní díry je jeat ve stYeae cca 7 stYedících dr které je potřeba vyvrtat. Nasaďte střechu a uvidíte kde vám to drhne. To je potřeba odbrousit aby vám všechno sedlo. Potom doporučuji všechno přebrousit a přelakovat ať to nerezne.



Před vlastní instalací střechy je potřeba nalepit na střechu tyčerné samolepící pásky. Které to trochu utěsňují a hlavně po nich klouže střecha a neodírá lak. Jsou také stejně profilované jako díra na střechu. Pokud se vám nepodaří je v pořádku odlepit z původního auta, dají se nahradit nějakou tuningovou folií na polep karoserie. Akorat ji musite opět vystřihnout. Na nakresu cislo 4.



Pokud všechno sedí tak jak má z vnitřní strany našroubujeme hliníkové profily. První přední u řidiče. Potom zadní a nakonec boční jak pravý tak levý, Možná bude potřeba odstranit trochu té gumy co držela tapec. Aby se ty profily moc nekřivily a hezky sedly. Po dotažení všech šroubů můžeme připevnit polstrování střechy. Není potřeba odstraňovat původní pásku jenom přes ní přelepte novou. Upevňování polstrování má taky svůj postup. Nejdříve předek a zadek a nakonec boky. Na zadní části je jeden suchý zip. Který se přichytává na takový plastový výčnělek uchycený na ten hliníkový profil.



Mam informaci že ve výrobě byly i střechy jenom s uchycením polstrování na sucháč. Proto se můžou detaily jednotlivých střech lišit.
Pokud vše proběhlo tak jak mělo tak nyní máte Twingo polokabrio.



Made by MoMo a TURBO